Hilde's cards

dinsdag 18 september 2012

Kerstkaart voor Krea Teja

Hallo allemaal,

Jeetje er zijn nu best wel veel leuke challenges, soms (althans dat vind ik) zit er niets leuks bij, maar nu gelukkig wel weer. Ik ben gek op kerstkaarten, want zo ben ik eigenlijk begonnen met het kaarten maken, wij maakten altijd al zelf gemaakte kerstkaarten voor onze familie en vrienden. Begonnen met 3-D plaatjes en borduren en nu verslaafd aan het stempelen en dan vooral de magnolia stempels. Ik kan niet wachten op de nieuwe kerststempels, duurt mij alweer te lang... Hoe bedoel je verslaafd, hihihi...

Affijn, de volgende kaart heb ik speciaal gemaakt voor de challenge van

En dit is het dan geworden:


De magnoliastempel is Tilda with a cute lamb.
De basis is witte cardstock, met wat zwarte cardstock en DP van Docrafts - Acid & Lignin free.


Ikke (Hilde) heb haar weer ingekleurd met distress markers, echter is alweer een tijdje geleden en ben toen vergeten op te schrijven welke kleurtjes ik heb gebruikt. Sorry....



Om de kaart verder op te leuken heb ik o.a. gebruikt:
- ik heb het papier gedistressed en afgewerkt met milled lavender
- ik heb het weer onder de naaimachine gehouden
- diverse snijmallen gebruikt: kerstborder van Tim Holtz, de kerstboom van Marianne Design en het kantenvierkantje ook van Marianne Design en de takjes met sterretjes.
- kant met sterren (is niet goed meer te zien)
- wondgaas
- tekststempel Merry Christmas van Magnolia
- bedeltje kerstklokjes
- bloementoef
- stickels

Het is een leuke challenge, mooie kleurencombinatie.

Op naar de volgende kaart....

O, ja ik (Hilde) ga vrijdag 27 september van 12.00 - 14.00 naar de 10e editie van Doe@Ding, wie gaat er nog meer heen, misschien vind je het leuk om te carpoolen!!!

Laat het me maar weten, ook wat je van mijn kaart vind uiteraard hihihi....

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

7 opmerkingen:

  1. Hij is weer ontzettend leuk geworden meiden! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een super mooie kaart met hele mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilde en Petra , wat leuk dat jullie meedoen met onze challenge ! En wat een gave kaart hebben jullie weer gemaakt. Ik blijf het zo leuk vinden dat de ene kleurt en de ander de kaart opleukt. Wat een samenwerking ! Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Succes ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Hilde & Petra.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hilde en Petra,

    Leuk dat jullie saampjes aan een kaart werken...en mooi dat hij is, grote complimenten hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super gaaf kaartje, zo leuk! Leuk dat jullie meedoen aan de challenge bij Krea TeJa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen