Hilde's cards

dinsdag 30 oktober 2012

Tilda with catching stars!!!

Hallo allemaal,
 
Ik wil toch eerst al onze volgers bedanken voor het bezoeken van onze blog en het plaatsen van jullie lieve reacties.
Helaas heb ik niet de tijd om dit altijd bij jullie terug te doen, ik hoop dat jullie dat niet heel erg vinden, ik bezoek jullie wel vaak hoor, gewoon om ook even te kijken waar jullie mee bezig zijn.
Verder zit ik ook veel op facebook tegenwoordig, ben lid van diverse groepen, waaronder  o.a. Krea Teja, Magnolia world, Totally Tilda, Noor!Design etc....
Misschien ook iets voor jou om daar lid van te worden???
 
Affijn, ik heb gelukkig nog wel tijd om zo nu en dan een kaartje te maken.
Deze hebben we gemaakt voor de Wild orchid challenge - bling it up.
 
 
 
De magnoliastempel is Tilda with catching stars.
Als basis witte cardstock en het DP van Pion Design gebruikt.
 
 
Petra heeft haar ingekleurd met de copic markers.
Huid: E000, E01, E11, E93
Haar: E13, E 17, E19
Jurkje en sokjes: C1, C3, B32
Schoenen, ster, kroontje: W1, W2, W5, W7
En hier en daar de glitterstift
 
 
Ik heb verder gebruikt:
- snijmal sterrentag van Magnolia
- snijmal staander van Tim Holtz
- snijmal hekje van Magnolia
- alles gedistressed en aangezet met walnut stain
- kant met pareltjes, gewoon kant
- diverse stukjes organza, lint, kant
- wondgaas
- bloementoefjes
- parelstekers
- sterren bedeltje
- swirls van Unique
 
Zo dat was het weer, ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe.
 
Heel veel freubelgroetjes,
 
Hilde & Petra

8 opmerkingen:

  1. Jullie kaart ziet er weer helemaal top uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Hilde & Petra.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart hebben jullie gemaakt. Mooi zijn die swirls van Unique he! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart weer!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een plaatje.
    Mooie embehlisments van Unique en super mooi kant!
    Wat is ze weer mooi gekleurd met de copics.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, Wat een schatje is het, lieve zachte kleurtjes en idd die Unique embellishments zijn eindeloos.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen