Hilde's cards

maandag 18 maart 2013

Challenge #53 bij DML

Hallo allemaal,
Hier zijn we dan weer met onze DT-kaart voor de challenge bij Dutch Magnolia Lovers.
Dit keer is de challenge bedacht door Jeanet en de opdracht is:
- maak een kaart/creatie met iets van hout erop
Nou dat is een superleuke challenge, je hebt tegenwoordig zoveel leuke houten spulletjes voor op de kaart. Neem alleen al de spulletjes van Unique of gewoon bij boekenvoordeel of pipoos of waar dan ook. Overal zijn ze wel te krijgen...

De magnoliastempel is de speciale stempel van Doe@Ding.
Als basis creme-kleurige cardstock en het DP is van Pion Design.

Petra heeft haar ingekleurd met een combinatie van combinatie van Flexmarkers en Copic markers.
Huid en bloem: CM = E000, 01, 21, 93
Haar: FM = O719, 727, 729, 919 en Y217
Jurk, schoenen, strik: CM = BV000, 02 en FM = V519

Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- de vorm van de kaart met mijn eigen handgemaakte mallen
- snijmal de vintage borders van Joy!
- diverse spulletjes van Unique - hart met schulprand, swirl onderaan de kaart, twee hoekjes onderaan de kaart en drie vlindertjes
- wondgaas
- diverse kant en lint
- bedeltje
- bloementoefjes
Ik heb best wel veel houten spulletjes gebruikt, maar het is ook zo'n leuk spul. En bij deze kaart heb ik het wel een beetje overdadig gebruikt hihihi...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, is ook wel een aparte kleurencombinatie moet ik eerlijk zeggen, dat zacht lila met zalm....
Vergeet niet ook op de DML blog te kijken, want onze mede DT-leden hebben er ook weer heel wat moois van gemaakt.

Tot gauw weer, heel veel freubelgroetjes,

Wij doen nog mee aan de volgende challenges:

Marvelous Magnolia challenge - anything goes

You, Me and Magnolia - happy birthday

Hilde & Petra

7 opmerkingen:

  1. Hoi !! Ik vind jullie kaart weer een plaatje !! En een hele mooie zachte kleuren-combinatie .... Tilda is mooi ingekleurd door Petra. En ik vind het hout helemaal niet overdadig aanwezig hoor. Lekker veel embelli's ; daar houd ik wel van. Fijne dag !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje met super mooi afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve creatie, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi kaartje Hilde & Petra.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart weer Hilde en Petra, wat een supermooi plaatje, ik vind hem prachtig.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card and sweet mbelishment!
    Hugs
    Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen