Hilde's cards

zaterdag 23 maart 2013

Jules uitdaging Maart

Hallo allemaal,
 
Daar ben ik weer met een kaartje.
Deze heb ik gemaakt volgens de sketch van Kaarten maken met Tiets.  Zij hebben iedere maand een sketch met een kleine opdracht en ik weet niet of jullie Tiets kennen, maar zij heeft altijd hele drukke kaarten en dat zie je dan ook aan de sketches.
Verder hebben zij nog meer leuke uitdagingen, dus dames snel lid worden van Kaarten maken met Tiets.
 
Dit is dan mijn uitvoering van de sketch, er moest ook kant en lint op zitten, nou dat is voor mij geen probleem, want bij mij is een kaart niet af, als er geen kant of lint op zit hihihihi.
 
 
 
De afbeelding is een digi van Saturated Canary en zij heet Jules.
Als basis heb ik het kraftpapier van Joy! gebruikt en het DP is van de Action.
 
 
Petra heeft haar ingekleurd met de copic markers.
Huid: E000, 01, 04, 21, 93
Haar en poesje: E33, 35, 53
Jurk: R20, 21, 22 en E50, 51, 53 
 
 
 
Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- snijmal roosje van Die Namics
- snijmal vintage borders van Joy! 6002/0163
- snijmal van Joy! 6002/0149
- snijmal butterfly border van C.C. Designs
- snijmal takje van Magnolia
- snijmal tag van Magnolia
- tekststempel van Magnolia
- kant, lint en organzalint
- bedeltje
- plakparels
- bloementoefje
 
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wens je een heel fijn weekeind.
 
Heel veel freubelgroetjes,
 
Hilde & Petra
-
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooi kaartje Hilde & Petra.
    Echt schitterend.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is die weer super Hilde en Petra, een toppertje van een kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen