Hilde's cards

zondag 24 maart 2013

Tilda with hiding easter egg

Hallo allemaal,

Ik weet niet of iedereen de Magnolia Ink heeft, maar daar staat een hele mooie kaart in van Sandra. En deze vorm staat in de Magnolia Ink. Natuurlijk moest ik die meteen gebruiken, ik vind het zo'n mooie kaart, dat ik er mijn eigen paa(r)skaartje van heb gemaakt.

En ik wil meteen meedoen aan de volgende challenges:





De afbeelding is natuurlijk van Magnolia en zij heet Tilda with hiding egg.
Als basis heb ik lichtblauw/grijze cardstock gebruikt en het DP is van Fabscraps.


Petra heeft haar ingekleurd met copic markers. Ik vind dit zo'n schattig plaatje.... 
Huid: E000, 01, 21, 93
Haar: Y15
Pakje: V000, 01, 12
Blauw: B000, 93



Ik heb verder gebruikt:
- de mal die in de Magnolia Ink staat van Sandra.
- alle randen gedistressed
- snijmal ovale frame van Marianne Design
- snijmal roosjes van Die-Namics
- snijmal vlinder van Joy!
- organzalint
- wondgaas
- plakparels
- veertjes
- bloementoef

Persoonlijk vind ik het een hele mooie kaart geworden - bloos -....
Ik ben gek op de kleurtjes, de stempel en de vorm....

Wat vinden jullie ervan?

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra


14 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje geworden meiden.
    Ik heb ook de Ink en heb hem zien staan.
    Nu alleen nog de tijd om hem uit te werken.
    Die van jullie is super en ook zo mooi van kleur.
    Fijne zondag!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig, maar jullie mogen maar 1 x meedoen bij ons, groetjes van Maris van YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal schitterend weer Hilde en Petra, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht Hilda & Petra.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful such a fab shape and great use of gauze thanks for playing at Midweek magnolias hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful. Thank you for joining us at Midweek Magnolias this week.
    Hugs Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het kaartje prachtig, mooie kleuren!
    Ik wil je gelijk nog even bedanken voor je reactie op mijn blog, zag het later pas. Ik ga je volger worden, want ik zie hele leuke dingen op je blog!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje! Patroontje is indd super.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart ook geweldig mooi !! Mag je best trots op zijn. Die vorm is idd. geweldig .... en je hebt het weer zo mooi aangekleed. Ook een compliment voor Petra voor het inkleuren van die super schattige Tilda !! Fijne dag ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeus card! Love the shape and the soft colors! Thanks for joining us at the Midweek Magnolias this week! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is absolutely gorgeous! The shape is a great base but you have certainly used it well to create something fabulous.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoihoi, Kijk dat vind ik nou een echte leuke paaskaart, die lieve kleurtjes, helemaal mijn ding. Schattig hoor.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Awww that is one fab and beautiful card! I so love the embellies and colors so as the layout you used. Cheers! I will definitely look forward to your future crafts.

    Love lots xxx
    Rasmi

    BeantwoordenVerwijderen