Hilde's cards

zaterdag 27 april 2013

Gothica - sketch Cordine

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer met een kaartje. Het is er 1 geworden met onze laatste aankoop van Krista van Saturated Canary. Zij had onlangs een kortingsactie van 20% op haar digi's, nou dat laten we niet voorbij gaan.....

Ik heb me weer lekker uitgeleefd met de nieuwe techniek fran-tage. En mijn nieuwe aanschaf van de beurs in Zeist gebruikt - het veertje, wat achter Gothica zit, hierdoor krijg je een heel leuk 3D effect. De veertjes zijn van Papermania.

Dit is onze DT-kaart voor de nieuwe sketch bij The Sketchy Challenges.
Dit keer heeft Cordine de sketch bedacht.


De digi is uiteraard van Saturated Canary en zij heet Gothica, wij hebben er een wat vrolijk gekleurde Gothica van gemaakt.
Als basis heb ik creme-kleurige cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.


Ze had een simpele sketch gemaakt, maar ja, zoals jullie weten, is dat te simpel voor mij hihihi. Heb er dus weer een heleboel over- en omheen gemaakt. Hopelijk zien jullie de sketch nog wel....


Petra heeft haar ingekleurd met copic markers.
Ze heeft alleen verzuimd om de nummers voor mij op te schrijven, dus die volgen nog, als je geïnteresseerd bent.


Hier weer de mooie pin van Monique de Ries gebruikt.




Lekker met de techniek fran-tage bezig geweest, de vlindertjes, de grote vlinder en de harten-tag allemaal bewerkt met fran-tage. Dit leuke spul is te koop bij Krea Teja. Kijk vooral op de blog van Krea Teja, voor nog meer ideetjes.


Het veertje van Papermania.

Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- snijmal vlinder van Joy!
- snijmal kleine vlindertjes van Memory Box
- snijmal hekje van Magnolia
- snijmal staander van Tim Holtz
- gebakskleedje
- wondgaas
- kant
- de mooie pin van Monique de Ries
- perlenpen - kleur flieder
- fran-tage: embossingpoeder van WOW!, silver crushed glass glitter van stampendous! en wat roze glittertjes

Zo, wij zijn weer benieuwd wat jullie ervan vinden en of wij velen van jullie terug zien met jullie eigen creatie bij The Sketchy Challenges. Wij hopen het.

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra




5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke digi, jullie is echt heel erg leuk geworden.
    Weer genoeg moois op te zien,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart weer Hilde en Petra, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOi,
    Ziet er weer mooi uit. Goed gelukt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daarvoor heb ik mijn sketch eenvoudig gehouden, zodat je je kan uitleven! kaart is schitterend!
    xx
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen