Hilde's cards

maandag 27 mei 2013

Tangel Tilda!!!!

Hallo allemaal,

Als eerst excuses dat ik niet meer zo vaak langs kom en dat er wat minder kaarten worden geplaatst, dit komt natuurlijk omdat ik weer een fulltime baan heb. En ik moet zeggen, dat ik dan toch iets minder gemotiveerd ben om te gaan freubelen. Ik hoop dat dit even een fase is en dat mijn motivatie weer terugkomt. 

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij DML, de 58e alweer. Er is veel veranderd bij DML, we gaan in 2 teams werken en er zijn natuurlijk nieuwe DT-leden bij gekomen, super gezellig. Misschien dat je ze wel kent, het zijn wel bekende in blogland en op facebook. 

De 58e challenge is bedacht door Chantal en deze is:

Maak een creatie alles behalve vierkant en er moet kant op zitten.

Nou hoe leuk is dat?? En niet zo moeilijk, want tegenwoordig zie je bijna geen echte vierkante kaarten meer hihihi....



Uiteraard een magnoliastempel en ze heet Tangel Tilda.
Als basis heb ik cremekleurige cardstock gebruikt en het DP is van Pion Design.


Ik (Hilde) heb haar ingekleurd met derwent potloden.
Haar: C560, 590, 610, 520
Huid: C180, 610
Wangen: C200
Rokje: C210
Blousje: C390
Taartje: C210
Kroontje: C040



 

Ik heb verder gebruikt:
- snijmal wolkjes van Joy!
- snijmal bloemetjes van DieNamics
- snijmal staander van Tim Holtz
- kralenzonnetje en kralenpin van Monique de Ries
- fran-tage
- vlindertjes
- bloementoef

Ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden, ben dan ook best wel nieuwsgierig naar jullie reacties....

Misschien heb je zin gekregen om meteen aan de slag te gaan, maar ga toch ook nog even langs op de DML blog, want daar zie je nog meer moois!!

Ga je ook lekker meedoen aan onze challenge, er valt altijd een leuk prijsje te winnen!!

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

3 opmerkingen:

  1. wow wat heb je weer een super mooi kaartje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is natuurlijk super geweldig nieuws.
    Ik wil je dan ook van harte feliciteren met je nieuwe job.
    Je kaart is super geslaagd weer.
    Leuk bewerkt zoals altijd.
    Ik hoop dat je snel je draai kan vinden en het allemaal kan combineren met het freubelen.
    Veel suc666666666666.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen