Hilde's cards

zondag 16 juni 2013

Sweet 16 Patchest The Fairy

Hallo allemaal,

Ik ben lid van "kaarten maken met Tiets" en daar hebben ze nu voor de leden een splinternieuwe digi van Saturated Canary, zo mooooooi!!! Deze heeft Krista speciaal gemaakt voor deze club en is vanaf 20 juni 2013 te koop bij haar.

Toen ik deze digi zag kreeg ik meteen zin om te gaan kleuren, dus ben er lekker mee aan het stoeien geslagen.
Verder heb ik dit kaartje voor Noortje (de dochter van Christa) gemaakt, zij wordt 16 jaar, dus vandaar de Sweet 16.
Christa heeft hier ook een leuke wedstrijd bij, maar dan moet je een kaart maken met een Magnolia stempel en tja..... Bij mij zit er geen Magnolia stempel op maar een Saturated Canary digi, dus ik kan wel fluiten naar de prijsjes hihihihi. 
Stom van mij, heb niet goed op de spelregels gelet, maar ik hoop toch dat ze het een mooie kaart vind...


Nou dit is hem dan!!
Het is dus een digi van Saturated Canary en zij heet Patchest The Fairy.
Als basis heb ik cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.


Ik en Petra hebben haar ingekleurd, jawel wat een teamwork he hihihihi, met derwent potloden.
Petra heeft de haren ingekleurd en ikke de rest (ik ben nog niet zo goed met haar inkleuren, blijf ik moeilijk vinden).
Gebruikte potloden:
C180, 200, 210, 320, 330, 340, 510, 520, 530, 580, 610.



Ik heb verder gebruikt:
- alle randen aangezet met antique linen
- snijmal small easel (de staander) van Tim Holtz
- snijmal 6002/0146 van Joy!Crafts (deze heb ik door midden geknipt)
- snijmal vlinder van Joy!Crafts
- de hartentag van Magnolia (overgetrokken van een originele)
- diverse kant, lint, organzalint
- vlinder bedeltje
- bloementoefjes
- en natuurlijk heb ik weer frantage gebruikt (op de vleugels en op de hartentag)

Het is volgens mij een leuke, vrolijke, zomerse, schattige kaart geworden, helemaal leuk voor een jarige van 16 dacht ik zo!!!

Ik hoop dat Noortje de kaart leuk gaat vinden, ze heeft hem nog niet ontvangen, hij gaat morgen op de brievenbus.... Spannend !!!!

Lieve freubelgroetjes,

Hilde & Petra

4 opmerkingen:

  1. Hoi H&P
    Prachtige kaart voor Noortje, en wat je al zei: geen Magnolia maar ze zal hem prachtig vinden en daar gaat het om toch! En gewerkt met dat mooie frantage, staat boven aan mijn verlanglijstje, dus bij een volgende beurs ga ik dat eens goed bekijken! en kopen!!!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is dit weer schitterend, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen