Hilde's cards

zaterdag 17 augustus 2013

Challenge #54 The Sketchy Challenges Sabine's sketch

Hallo allemaal,

Ondanks de zomerse temperaturen gaan de challenges gewoon door. Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik met die hoge temperaturen niet echt veel zin heb om te freubelen.....
Toch maar lekker de tekenspulletjes naar buiten gedaan, parasol op en lekker zitten kleuren, dat is dan weer geen straf.

Het volgende kaartje heb ik gemaakt volgens de sketch van Sabine.
Het is alweer onze 54e challenge bij The Sketchy Challenges.


En ik heb hem weer met een digi van Saturated Canary gemaakt. Ze blijven leuk!!!!


Ze heet Wendy.
Als basis heb ik kraftpapier van Joy! Design gebruikt en het DP is Maja Design - Vintage Spring Basics.


Dit is dan de sketch, halen jullie het er een beetje uit??


Ik (Hilde) heb haar ingekleurd met copic markers, druk aan het oefenen en pff, het valt niet mee hoor...
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid: E51, 11, 00, 000 en de wangen met E93
Haar: E35, 31 en YR20
Hondje: E33, 01, 000
Strik: R85, 83, 81
Het blauw: B97, 95, 93, 91, 000
Overige: RV42,000




Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- het zigzagrandje onder de naaimachine gedaan
- snijmal 6002/0149 van Noor!Design - scharnier/beugel?
- snijmal 6003/0023 van Noor!Design - vlinder
- snijmal hartenborder van Memory Box
- snijmal small easel van Tim Holtz
- diverse kant en kreukellint
- doily
- hartentag is overgetrokken van origineel - Magnolia
- bloementoef

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vooral het kleurwerk, alle kritiek is welkom.... Anders leer ik het nooit goed, misschien toch maar een workshopje volgen!!!

Lieve freubelgroetjes,

Hilde & Petra


1 opmerking:

  1. Ik vind het een leuk kaartje.
    Qua kleuren zou ik als ik jou was toch een cursus volgen. Ik heb net de beginners en gevorderden achter de rug en er heel veel baat bij gehad. Maar de haren blijf ik nog "een drama" vinden hoor. Dat lukt mij ook nog niet.
    Neemt niet weg dat je een leuk geheel hebt gemaakt.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen