Hilde's cards

maandag 16 december 2013

2 (bijna) identieke kerstkaartjes!!

Hallo allemaal,

Ik heb hier nog kerstkaartjes, die bijna identiek zijn.
Deze Tilda hebben we ingekleurd, toen Christa bij ons op visite was, wat onwijs gezellig was uiteraard en waar ik ook een keertje weer mocht kleuren hihihihi.

Petra heeft haar ingekleurd met zwart haar en die van mij heeft bruin haar, dat is (bijna) het enige verschil.
Het magnoliaatje heet Tilda with cross necklace.


Deze heb ik ingekleurd met copic markers.


Deze heeft Petra ingekleurd met copic markers.
Huid: E000, 00, 01. 11, R20
Jurk, strik, schoenen: B97, 95, 93, 91
Stengel roos: BG93, 90
Roos: W5, 3, 0

Zwarte haar: BV29, 25, 23, 20
Bruin haar: E29, 25, 21, 40



Ik heb verder gebruikt/gedaan:
- alle randen gedistressed
- de vorm van Dutch Doobadoo gebruikt
- snijmal sterrentag van Magnolia
- snijmal sterrenborder van Tim Holtz
- snijmal small easel van Tim Holtz
- frantage
- het DP is van Pion Design
- doily
- houten sterretje
- diverse kant, kreukellint
- stickles
- plakparels
- tekststempel De mooiste tijd van het jaar
- bloementoefjes

Zo toch maar ff 2 extra kerstkaartjes erbij... 

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

3 opmerkingen:

  1. OOO Wat gaaf dat die van jullie al op een kaart zitten .... en Hilde : super mooi gekleurd hoor met de Copics ! Ik moet die van mij nog afmaken , maar dat ga ik zekers doen. THNX weer voor de inspiratie ! xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en super ingekleurd!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen