Hilde's cards

zaterdag 29 maart 2014

SPRING - voorjaarskaartje

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, dit keer met een voorjaarskaartje. Dat is ook de opdracht voor onze maandelijkse (maart) SWAP-kaart en ik heb het gemaakt met de sketch van The Sketchy Challenges.

Die is dit keer door Sabine gemaakt en hoe leuk is die!!!
Ik ben benieuwd naar jou creatie met deze mooie sketch, doen je weer gezellig mee??

Dit is de onze.


Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.
Het magnoliaatje heet Tilda with little chicken.


Dit is de sketch, makkie toch???


Ik  heb haar weer ingekleurd met panpastels.



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans 6002/0262 hoekje van Noor!Design
- stans 6002/0147 ronde frame van Noor!Design
- stans vierkante frame van ?
- stans small easel van Tim Holtz
- diverse soorten kant en kreukellint
- stempel rondom het plaatje is van Unique
- veertjes
- houten vlindertje van Dutch Doobadoo (op bloem rechtsboven)
- bloementoef
- de eitjes en de vlinders zijn van klei en zijn gekleurd met panpastel
- de vlinders zijn gemaakt met de taartvormen van mijn lieve buuffie (Rachel), die weet dat ik gek ben op vlinders en hartjes, dus mag ik die van haar lenen....

Nou het is voor mijn doen een heel vrolijk gekleurd kaartje, maar ja dat hoort toch bij het voorjaar, heerlijk toch.....

Doen jullie ook weer leuk mee met deze sketch??? Ga snel naar the Sketchy challenges, daar zie je nog meer mooie kaarten en wat je kan winnen. Reden genoeg om mee te doen.....

En ik doe graag mee met de volgende challenge:

Tilda's Town - flowers

Time for Magnolia - flowers everywhere

Lieve freubelgroetjes,

Hilde & Petra






4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig voorjaars-kaartje !! En je hebt weer supers ingekleurd .... en mooi versierd. Ik zie dat je de naam van het blog hebt veranderd ; ik hoop nog wel kleursels van Petra te gaan zien hoor. FIJN WEEKEND !! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vergeet te schrijven : Leuk dat je meedoet bij TFM !! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk voorjaarskaartje Hilde, vind hem super!! Leuk dat je meedoet bij TFMC, heel veel succes.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card. Love the colors and beautiful embellies. Thanks for joining us at Tilda's Town. Hugs Babi

    BeantwoordenVerwijderen