Hilde's cards

donderdag 24 april 2014

Verjaardag ome Frits

Hallo allemaal,

Wij hebben weer een jarige in de familie en wel de broer van onze vader.
Hij wordt 30 april a.s. 80 jaar. Dit wordt uiteraard gezellig met de familie gevierd en daar kan dan ook weer geen zelfgemaakt kaartje bij ontbreken.

Ome Frits heeft altijd bij de marechaussee gewerkt, dus ik vond dit plaatje daar wel toepasselijk bij.

Dus ja, weer een mannenkaartje van mij, krijg nog de smaak te pakken hihihihi....


Ik heb als basis het kraftpapier van Noor!design gebruikt en het digi papier van MicheleRDesign.
Dit is van de set Primavera en ik heb hier met name de groene sheets van gebruikt.
Het magnoliaatje het Guard of the castle en is van de London Collection.


En hij is weer ingekleurd met panpastel.



De tekst en de ticket is ook van MicheleRDesign en zit ook bij de set van Primavera.


Ook de tags zitten in de set. De letters zijn van hardboard en zijn aangezet met walnut stain.


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans Distressed Doily van Tim Holtz
- stans hekje van Magnolia
- stukje jute
- houten hartjes van Xenos
- de bloem is ook uit de set van Primavera (Michele Roos)


Nou toch best wel een leuke mannenkaart of niet.......

Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking:

  1. Wat zal Ome Frits blij zijn met deze kaart !
    Ik vind hem prachtig .... ook met dat papier.
    FIJN WEEKEND !

    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen