Hilde's cards

donderdag 26 juni 2014

Jongenskaartje met Edwin with Teo the dragon

Hallo allemaal,

Ik heb deze maand 2 buurjongentjes die allebei jarig zijn op 25 mei, dus ik moet weer aan de bak met de jongenskaartjes, niet mijn favo's.
Deze heb ik gemaakt voor Kaya, hij wordt 7 jaar.


Als basis heb ik creme cardstock en kraftpapier gebruikt, het digi-papier is van MicheleRDesign en deze heet Peony Garden en is HIER te koop.
Het magnoliaatje is Edwin with Teo the dragon. wel zo leuk op een jongenskaartje, toch....


En deze is uiteraard weer ingekleurd met panpastel.
Huid: 740.8 Burnt Sienna Tint en 280.1 Orange Extra dark
Wangen: 430.5 Magenta
Haar: 250.8 Diarylide Yellow Tint, 270.5 Yellow Ochre, 280.1 Orange Extra Dark.
Kleren Edwin: 580.8 Turquoise Tint, 580.3 Turquoise shade, 560.1 Phthalo Blue Ex. Dark
Draakje : 640.8 Permanent Green Tint, 660.3 Chrom. Ox. Green Shade, 430.8 Magenta Tint, 820.5 Neutral Grey.

Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen aangezet met walnut stain
- stans small easel van Tim Holtz
- stans distressed doily van Tim Holtz
- stans 6002/0146 frame van Noor!Design
- stans hekje van Magnolia
- shape is van Dutch Doobadoo
- kant, jute, kreukellint en touw
- tekst Happy Birthday
- houten hartjes van Xenos
- bloemtjes

Zo nu nog het kaartje voor Boaz...


Lieve freubelgroetjes,

Hilde

3 opmerkingen:

  1. uuuuhhhh .... Ben je niet een beetje te laat met je kaartjes dan ?? Als ze op 25 mei jarig waren ....
    Ondanks dat het niet je ding is , is het toch een heel gaaf jongenskaartje geworden !!
    Cute stempel en mooi gekleurd.
    FIJNE DAG !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilde,

    Ik vind het een superleuke jongenskaart! Goed gelukt!

    Fijne vakantie gehad! Ik hoop het.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen