Hilde's cards

vrijdag 12 december 2014

Ppinkydolls - challenge moderne kleuren Christmas - A Gift

Hallo allemaal,

Hier nog een kerstkaart van mij met een Ppinkydolls.


Ik heb als basis kraftpapier gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Winter Frost.
Deze kan je HIER kopen.
Het plaatje is uiteraard van Ppinkydolls en zij heet A Gift en kan je HIER kopen.


Dit keer heeft Petra deze ingekleurd, met copic markers. Zij is ook helemaal weg van deze plaatjes en kreeg zowaar weer zin om te kleuren. (en omdat we nog heel veel kerstkaarten moeten maken en mij dat niet allemaal lukt in mijn eentje hihihi, goed excuus he)


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed
- stans small easel van Tim Holtz
- de ster is van Dutch Doobadoo
- de tags, envelopje, banner en vlaggetjes zijn van MicheleRDesigns en zitten bij de serie
- diverse soorten kant en lint
- hardboard letters, bewerkt met stickles
- de 2 houten sterretjes en ster/bloem zijn van Craft Emotions
- de andere ster is van Unique
- jute
- parelketting
- plakparel
- bloementoef


Lieve freubelgroetjes,

Hilde (en Petra)

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart en wat een leuke stempel is dat en zo mooi ingekleurd super mooi gedaan hoor!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen