Hilde's cards

woensdag 13 mei 2015

PanPastel - Unicorn Betsy

Hallo allemaal,


Hier mijn DT-kaart voor het PanPastel BNL blog.



Ik heb als basis cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet In the Garden. 
Deze serie kan je HIER kopen.
Het plaatje is van Ppinkydolls en zij heet Unicorn Betsy.


Ik heb hier de volgende kleuren gebruikt:
Huid: 740.8 Burnt Sienna tint en 280.1 Orange extra dark
Wangen: 380.3 Red Iron Oxide shade 
Haar: 270.3 Yellow Ochre Shade, 280.3 Orange shade, 280.1 Orange Extra Dark
 Jurkje en laarzen: 430.5 Magenta, 430.8 Magenta Tint, 430.1 Magenta Extra Dark 
Eenhoorn: 820.5 Neutral Grey, 780.1 Raw Under Ex. Dark.
Haar/manen: 430.5 Magenta, 430.8 Magenta Tint, 430.1 Magenta Extra Dark 

En om te fixeren gebruik ik: Fix Basic van Ghiant


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- het strikje is van MicheleRDesigns, zit bij de serie
- diverse soorten kant en lint van Live and Love crafts
- veertjes
- alle houten elementen van o.a. Rive- Creatief en kan je bij Creatien Hobby kopen
- parelketting
- bloementoef


Lieve freubelgroetjes,

Hilde









1 opmerking: