Hilde's cards

zaterdag 2 maart 2013

Ons kaartje voor The Sketchy Challenge van Kathrin

Hallo allemaal,

Hier dan ons kaartje voor de The Sketchy Challenges, deze keer is de sketch van Kathrin.
 
 
 
 
 
 
Dit keer een andere digi, ze heet Cherry Blossom Fairy en ze is van Yampuff, wij zijn helemaal weg van deze lieve digi's.
Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.
 
 
Petra heeft haar ingekleurd met copic markers.
Huid: E000, 01, 21, 93, 04
Haar: Y000, 21, 35
Jurkje: YG63, G21, G000
Bloemen: B00, 000
Takken en vleugels: W0, 1, 3
 
 
 
 
Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed
- snijmal hartje van Marianne Design
- snijmal vlinderborder van Memory Box
- snijmal ronde frame van Marianne Design
- snijmal vlinder van Joy!
- snijmal takjes van Marianne Design
- diverse kant, lint, organzalint
- wondgaas
- houten vlindertje van Pipoos
- parelsteentjes
- bloementoef
 
Uiteraard zijn wij reuze benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden, maar ook wat jullie van dit plaatje vinden?? Ik weet, dat niet iedereen van die grote ogen houd......
 
En hoe heerlijk het is om zo'n kaartje te maken nav een mooie sketch, dus ik zou zeggen, MEEDOEN....
 
Ga naar de blog van The Sketchy Challenges om te zien wat de andere DT-leden ervan gemaakt hebben!!
 
 
Heel veel freubelgroetjes,
 
Hilde & Petra

9 opmerkingen:

  1. Hallo Hilde en Petra,

    Wat een prachtige kaart ik vind de stempel ook zo mooi en die is weer prachtig ingekleurd.
    Dat hartje is ook een leuk detail.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh nee ik hou hier wel van hoor meiden.
    Vind de digi en de kaart leuk!
    Of ik zelf alleen zo snel zou gebruiken is weer wat anders.
    De kleuren combi vind ik ook erg mooi en spreekt mij aan.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtig mooi kaartje Hilde & Petra.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje Hilde
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt, je maakt mooie dingen!
    Ik zag je link bij hobby maatjes en dacht eens even kijken.
    Meteen volger geworden.

    Kom je ook bij mij kijken?
    http://5wondertjes.blogspot.com

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie! En de digi is erg schattig.
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Truly the most beautiful card I've seen. Absolutely gorgeous. Wonderful coloring, wonderful dies, wonderful everything. --Gail

    BeantwoordenVerwijderen