Hilde's cards

vrijdag 4 april 2014

GRAND OPENING MicheleRDesign - 4 april 2014!!!!

Hallo allemaal,


GRAND OPENING MicheleRDesign

Vandaag is een belangrijke dag, de etsy shop van MicheleRDesign gaat vandaag open.
Dat betekend dat je vandaag al haar mooie digi papier, digi embellishements en digi sentiments kunt kopen in haar etsy shop.





Michele Roos heeft een eigen blog en facebook groep. Daar moet je zeker even langsgaan om te kijken wat ze allemaal voor moois te bieden heeft.

En het DT team van MicheleRDesign bestaat uit:

Michele Roos

Alyce Keegan

Bev Rochester

Rosemary Shaner Bridges

Hilde de Jonge

Uiteraard heb ik nog een voorbeeldkaartje gemaakt, dit keer met haar mooie lijn Vintage Shabby Flowers.

 


Dit is het geworden.



Ik heb als basis witte cardstock gebruikt.
De digi is er weer een van Sherri Baldy en deze kan je HIER kopen.


Ik heb haar weer ingekleurd met panpastels.





Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans Vivienne Butterfly van Memory Box
- stans Kensington border van Memory Box
- stans small easel van Tim Holtz
- de strik, de tag en het sentiment zijn van MicheleRDesign (deze zitten erbij als je het Digi papier besteld en ze zijn in diverse kleuren)
- kant
- plakparels
- bloementoef


Ik zou als ik jullie was haar blog en facebook goed in de gaten houden, want ze blijft maar mooie dingen maken. En ik ben de gelukkige die er alvast mee mag werken, zo gaaaaf!!!!

Ik zal jullie dus ook op de hoogte blijven houden van haar ontwerpen.

Ik doe mee met de volgende challenges:






Lieve freubelgroetjes,

Hilde 



7 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart heb je gemaakt Hilde.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow your card is just totally stunning! I love your colouring and those papers and die cuts are amazing! Thank you for joining the Aussie Besties! Hugs Julie DT xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your card and thank you for joining us at Besties challenge.
    Hugs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en supermooie kaart :)
    Dank je wel voor je deelname aan My Besties aussies :)
    LG Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kart heb je gemaakt en bedankt dat je mee doet met de My Besties Challenge veel succes!!

    Lieve groetjes Marrie
    DT member MY Besties Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen