Hilde's cards

maandag 13 januari 2014

Mijn bestie met panpastel...

Hallo allemaal,

Peet en ik zijn op 4 januari jl. naar de workshop bij Doe@Ding geweest. Workshopje inkleuren met panpastels en leren hoe je je eigen designpapier kan maken. Workshop werd gegeven door Raffa en Diny, zo leuk.

Nou ja, je gelooft het niet maar het is hartstikke leuk en helemaal niet moeilijk, dus omdat ik bijna jarig ben (de 15e) heb ik een setje panpastels gekregen. Zo blij...

Ook omdat ik helaas weer vanaf 1 januari werkeloos ben en Petra voornamelijk de plaatjes inkleurde (omdat zij dat gewoon heel goed kan en leuk vind), ben ik meer thuis, dus ga ik nu ook zelf weer proberen te kleuren en met de panpastels is dat gewoon heel erg leuk en makkelijk.

Deze bestie heb ik ingekleurd tijdens de workshop.


Ik heb als basis het kraftpapier van Noor!Design gebruikt en het DP is van Pion Design.
Afbeelding is een bestie van Sherri Baldy.


En? Hoe vinden jullie het?? Heb ik (Hilde) ingekleurd.


Verder heb ik gebruikt/gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- snijmal ovale frame
- snijmal LR0122 van Marianne Design - de bloem
- snijmal CR1255 van Marianne Design - de wanten
- snijmal 6002/0146 van Noor!Design - rechterhoek
- tule & organzalint
- parel meeldraadjes
- wondgaas
- parelketting
- tekststempel


En ik doe met dit kaartje mee aan de challenge bij 
My Besties Dutch Girls Designs - verjaardagskaart


Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Wel graag je eerlijke mening geven hihihi.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde & Petra

2 opmerkingen:

  1. Hi Hilde,

    Wat een super mooi kaartje is het geworden en hoe makkelijk is dat met die Panpastels. Dat spul werkt geweldig. Jammer dat je even thuis bent, maar dan kun je wel lekker aan de knutsel en dat is dan een stille troost. Fijn dat je meedoet bij onze challenge van de Dutch Besties. Er staan op ons blog nog een aantal Besties challenges in de rechter zijbalk, daar kan je ook met zo'n mooi kaart aan meedoen.
    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen