Hilde's cards

dinsdag 14 januari 2014

Tilda in evening dress...

Hallo allemaal,

Tja en omdat ik weer werkeloos ben, heb ik alle tijd om lekker te freubelen, dus hier weer een kaartje van mij.

En deze is weer ingekleurd met de panpastel, zo leuk!!!!




Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van Maja Design.
Het magnoliaatje is Tilda in evening dress.




En deze hebben Peet en ik samen ingekleurd, zij heeft het haar en huid gedaan, ikke de jurk en de rest.
Wat een teamwork he!!!


Ik heb verder gebruikt/gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met walnut stain
- stans small easel van Tim Holtz
- stans small felicity frame van Memory Box
- stans hartenborder van Noor!Design
- stans vierkanten frame - lace van Marianne Design
- stans veertjes van Magnolia
- stans hartentag van Magnolia
- de vorm van de kaart is van Dutch Doobadoo
- wondgaas
- parelketting
- plakparels
- kleine fotolijstje van Mod Podge
- frantage
- tekststempel
- bloementoefje

Ik doe mee aan de volgende challenges:

Addicted-to-stamps-challenge - shaped card
Time for magnolia challenge - inspired by a song - happy new year!!!

Nog een hele fijne dag allemaal.

Lieve freubelgroetjes,

Hilde & Petra

4 opmerkingen:

  1. Hallo Hilda en Petra,

    Wat een is dit weer een schitterende kaart met heerlijke kleurtjes leuk zijn die veertjes ze staan ook heel leuk op de kaart.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meiden,
    super gaaf kaartje en wat een leuke mallen:0)
    hopelijk vind je snel weer een baan...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart in prachtige kleuren en super details. Ook hele mooie mallen gebruikt en prachtige bloemen. natuurlijk ook een schattige Tilda. Leuk dat jullie meedoen met ATSC.groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen