Hilde's cards

vrijdag 22 maart 2013

Spring met Mr. Rooster

Hallo allemaal,

Zomaar een kaartje tussendoor.

Het is dit keer een lentekaartje geworden, in zachte pasteltinten, ik heb pas deze mooie paperpad en vlinderborder bij Bamba gekocht en daar moest ik meteen wat mee doen.

Met dit kaartje willen wij meedoen aan de volgende challenges:
 
 
 
De magnoliastempel is Tilda with Mr. Rooster.
Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en het DP is van een paperpad van cArt-Us en heet Vintage Romance, zulke mooie zachte pasteltinten.
 
 
Petra heeft haar ingekleurd met copic markers.
 
 
 
Ik heb verder gebruikt:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- achter de naaimachine gezeten voor de randen
- snijmal de butterfly border van CC Designs
- snijmal hekje van Magnolia
- snijmal vintage borders van Joy! 6002/0163
- snijmal de staander van Tim Holtz
- kant en lint
- de vlinders heb ik uitgeknipt, ook in dezelfde paperpad
- plakparels
- bloementoef
 
Voor mijn doen, best wel een rustige kaart, maar ik vind de kleurtjes zo leuk.
 
Nog heel veel freubelgroetjes,
 
Hilde & Petra
 
 

10 opmerkingen:

  1. leuke kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart!!! Naast Ballerina tilda is deze toch ook wel heeeeel erg favoriet bij..
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, geweldig!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful!!!!!!!! A most stunning Tilda and a most gorgeous card....love the butterfly border!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi,
    Hij is heel leuk geworden en ik zag dat je meteen meedoet met de challenge bij YMAM. Die vlinderrand is perfect, leuk dat je er meteen wat mee hebt gedaan.Het Maja papier is nu binnen gekomen en het is zo mooi.
    groetjes en een fijn weekend
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Hilde & Petra.
    Echt een lieverdje.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is die weer schitterend geworden, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergave kaart!!!! Heel mooi en dankjewel voor deelname bij YMAM. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a sweet spring card! Love the layout and the embellishments!
    Thank you for joining us at Card Mania Challenge and Good Luck!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi sweetie, your creation is absolutely gorgeous,thank you for joining us at Wild Orchid Craft's this time huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen