Hilde's cards

zaterdag 23 mei 2015

Paperdolls - Fairy Amara

Hallo allemaal,

Hier een gecombineerde DT-kaart van mij voor Rive-Creatief en 
The Paper Nest Dolls.

Ik heb hier weer heerlijk wat leuke houten embellishments van Creatien Hobby gebruikt en de afbeelding is uiteraard van The Paper Nest Dolls.




Als basis heb ik kraftpapier gebruikt en het digi-papier van Michele Roos, deze heet Save The Date en kan je HIER kopen.
Het leuke plaatje is van The Paper Nest Dolls en zij heet Fairy Amara.
Die kan je HIER kopen. 
Maar je kan ze ook bij HobbyVision en Kippers kopen.



Ik heb haar weer ingekleurd met PanPastel. 



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- divere soorten kant 
- doily
- alle leuke houten embelishments 
- de tags en de strik zitten bij het digi-papier van MicheleRDesigns
- bloementoef



Lieve freubelgroetjes,

Hilde

1 opmerking:

  1. Gave kaart, Hilde!

    En eigenlijk is het zelfs een combinatie van drie DT's!!! Hihi!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen