Hilde's cards

dinsdag 9 juni 2015

Rive - Baby Fairy Bee

Hallo allemaal,


Hier mijn DT-kaart voor Rive-Creatief.

Je weet wel, al die leuke houten embellishments die ik altijd gebruik, die zijn van Rive-Creatief en die kan je kopen bij Creatien Hobby!!!!



Als basis heb ik cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Perfect Petals en kan je HIER kopen.
Het plaatje is volgens mij van Whimsy en zij heet Baby Fairy Bee.


Ik heb haar weer ingekleurd met PanPastel. 




Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- divere soorten kant van o.a. Live and Love crafts
- de tag zit bij de set van MicheleRDesigns
- alle houten embelisshments zijn van Rive-creatief
- doily
- plakparels 
- bloementoef

Nou, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en neem vooral een kijkje op de website van Creatien Hobby!!!


Lieve freubelgroetjes,

Hilde

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend cute plaatje heb je gebruikt! Prachtige kleuren, mooie layout en super embellishments! Kortom: weer een echt Hilde-kaartje!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great job! So eye appealing. Karen Edmiston

    BeantwoordenVerwijderen